Tuesday, March 11, 2008

Pak Lah tak malu, angkuh, bebal, gila kuasa & segala maki hamun

Pilihanraya baru sahaja berlalu pada 8hb Mac 2008, dan ini merupakan posting saya yang kedua. Meluap-luap rasa marah bila terlihat di dada akhbar tentang pak bodolah yang tak tau malu, angkuh, bebal, gila kuasa dan segala maki hamun yang terdapat dalam kamus.


Wei pak bodolah, tak reti-reti lagike mesej yang kita semua telah sampaikan? Dah terang lagi bersuluh yang rakyat Malaysia semua memang dah takmau pak bodolah jadi pemimpin Malaysia, ingat ko tu popular sangatke? Pegi bungkusle ko punya koridor-koridor yang entah apa jadah tu. Ingat ko sorang pandai sangatke? Rakyat Malaysia yang lain pun semua berpendidikan tau tak? Itulah hasil usaha Tun Mahathir yang telah membuat rakyat Malaysia yang lain celik mata. Ingat kita semua ni duduk tahun 50an ke?

Yang jadi kaki bodek ni pun satu. Korang ingat dengan membodek pak bodolah tu korang boleh menyelamatkan negarake? Korang akan menghancurkan lagi masa depan tau tak? Menteri-menteri yang bodoh, takde telur. Wei, jadilah lelaki yang sejati, tunjukkan rasa tak percaya dan minta pak bodolah tu turun dengan cara yang terhormat, jangan sampai satu masa nanti ada orang lastik kepala pak bodolah tu dengan batu, dengan korang punya kepala nanti pun kena.

Pilihanraya yang berlangsung baru-baru ni bukan menunjukkan pembangkang tu kuat, tapi lebih kepada rasa protes kepada kepimpinan dolah altidor yang lembab. All of you know it deep in your heart.

Enough of my ramblings for tonight. Kepada pak bodolah, aku doakan kepada Allah agar kau jatuh dengan cara terhina bersama-sama dengan menantu ko yang angkuh tu. Ya Allah, selamatkanlah negaraku, bangsaku dari kehancuran.

1 Comments:

Blogger Letting the time pass me by said...

Ye ... sekarang Tun Mahathir pun sudah memprotes secara direct....

May 20, 2008 at 1:29 p.m.  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home